Sunday, January 21, 2007

Ne mananca chinezoicele!

Muncitoarele din China şi-au atacat cu furculiţele directorul român!
Supărate că nu li s-au acordat salarii mai mari, cele 200 de chinezoice care lucrează la fabrica de confecţii din Bacău l-au atacat cu furculiţele pe directorul general al societăţii, Sorin Nicolescu.

Potrivit ziarului Gândul, muncitoarele au refuzat să mai lucreze, iar duminică, deşi primiseră aprobarea unei măriri de salariu, l-au atacat cu furculiţe, cuţite şi linguri pe directorul fabricii.

Sorin Nicolaescu a declarat: "Astăzi (duminică - n.r.), când trebuiau să vină la lucru ca să recupereze zilele pierdute, în loc să muncească, au tăbărât peste mine cu furculiţe, cuţite şi linguri. Am chemat Poliţia şi paza, pentru că nu este normal să fiu atacat în ţara mea, în fabrica mea, de muncitori cărora le-am dat toate condiţiile. Ele au fost instigate de firma din China să ceară salariu de 700 de dolari, pentru că le opreşte comision. Eu am să fac plângere împotriva fiecăreia şi am să le trimit în ţară pe toate. Am fost în China şi am recrutat o mie de muncitoare prin altă firmă, pe care le aduc în locul acestora."
Sursa: http://www.protv.ro/stiri/social/muncitoar...directorul.html

-----------
smile.gif) tare stirea !!!
Asa le trebuie, se bucura de mana de lucru extrem de ieftina din china, dar oare tampitii de directori nu se gandesc ca in Romania poate Orezul e prea scump pentru salariile care vor sa le ofere ? hahaha
- Stai fara sa cumperi haine noi
- Nu mergi sa te distrezi
- Bei apa in loc de suc sau o bere
- Nu mergi la mare sau in alta parte
- Nu e nevoie neaparata de cuptor cu microunde, masina de spalat, televizor nou, calculator, alt frigider sau alt aragaz
* DAR ... Nemancat nu poti sta, FOAMEA Nu stie carte wink.gif ... de foame oamenii fura, devin violenti, omoara chiar ... nu e de joaca, sa le fie de invatatura la cei care angajeaza mana de doi bani din china, probabil ca nu au auzit de prverbul ala: culegi ceea ce semeni wink.gif ... cu chinezi lucrezi cu produse chinezesti te alegi , destinatia lor este la radio 21 ... cadoul oferit de Buzdugan pentru ai de nu stiu raspunsurile la intrebari despre integrarea in EU biggrin2.gif

Avatars
Gallery

No comments: