Friday, January 26, 2007

Femeile si moda in Timisoara! Fuste sau haine fara craci!

Avatars
Gallery


Na ca pana la urma nu am reusit sa ma abtin. De multa vreme tot vroiam sa scriu despre asta, chair daca o sa ating undeva cateva timisorence… sa fie fara suparare, este doar o opinie !
Nu stiu, cum este cu moda asta, dar eu ma iau in general si dupa aspectul placut al hainelor nu numai dupa trendul din magazine, adica nu numai dupa oferta !
Pai daca in magazine ar fi numai pantofi cu toc pentru barbati asta nu inseamna ca eu o sa-i si port, ca asa e la moda, asta e in magazine. Ma pis eu pe ce e in magazine, prefer sa port adidasi sport decat sa ma injosesc eu sa port asemenea incalataminte adusa de la hominizii din italia! De unde dreaq or fi aparut si pantofii aia cu botul ascutit eu nu stiu. Pai daca mi iar cumpara cineva si eu tot nu’i port. Poat sa aiba pe ei sigla la cea mai tare casa de moda, sa fie 10000 de EURO perechea si eu tot nu-i port. Nu ma caracterizeaza, sunt urati, arat a manelist in ei, nu sunt deloc confortabili = sunt naspa!
In fine nu numai despre pantofi e vorba, ca si la femei e acelasi stil, eu de fapt vroiam sa ma iau de rochii… sau fuste ca pentru mine tot haine fara craci sunt, ori fusta ori rochie e tot una !… dar sa zicem ca alea de ma refer la ele sunt fuste.
Se poarta pe aici o moda de tarancute, cu fuste de alea pana la genunchi, putin cutate, de regula negre, majoritatea cu broderie pe margini, ciucurasi sau danteluta ca la camasile de noapte ;) … incretite … urate ca noapte, cum zicea Papy, un prieten de al meu: urate cu spume. Plus ca o fata care are picioare groase, pantofi cu toc jos, ciorapi de culoare mata si fusta din aia pana la genunchi sau putin sub, arata din spate de parca e bunica, chiar mai rau. Ce dreaq ma fetelor dar voi nu intrebati si barbatii de langa voi daca va sta bine in “saculetii aia fara fund” !?

No comments: