Friday, January 26, 2007

De ce nu sunt caini pe strazile din Timisoara !?

Avatars
Gallery


Pe drept s’o spun chiar admir orasul pentru ca lipseste ceva … da, lipsesc cu desavarsire cainii vagabonzi !
Exact. Nu este neam de caine pe strazile din Timisoara ! De ce ?

Eu sunt de felul meu din Tg-Jiu, acolo am crescut jumatate din viata, iar pentru mine sa treci printr-un cartier strain era clar ca trebuie sa ma intalnesc cu cel putin un caine in cel mai fericit caz, dar de regula erai intampinat de o haita de caini nu numai unul. Bine ca nu toti erau periculosi dar oricum erau enervanti si stresanti sa te “hantzane” pana cand ieseai din sectorul lor de paza !:)) … Sunt in Timisoara de 4 luni dar eu nu am vazut un caine, cum se face ca nu exista, si nu spun asta ca unul care se plimba numai cu tranvaiul, troleu sau taxiul. Nu. Eu in general prefer mersul pe jos din multe motive.

Deci care este motivul pentru care nu sunt caini in Timisoara ?

Pentru mine unul dintre cele mai importante motive ar fi lipsa oltenilor :))
Da… exact. In fine nu am zis asta ca sa jignesc oltenii, de fapt alta era ideea, lipsa taranilor (sa nu se creada ca am facut oltenii tarani, dar si daca e asa nu e ceva rau, eu prefer sa mi se zica ca’s taran decat bou, prost, tampit, etc ;) )
Ce este cu taranii ? Pai na acuma stiti si voi cum e pe la tara, fiecare are cainele lui, dar unii dintre ei au si cate o catea, fara ele nu ar exista caini ! … si din cand in cand cateaua aia face si o droaie de catei, care dupa ce cresc maricei ce sa faca omu cu ei ?
“Las fa nevasta, ca vine fi’tu de la oras Sambata si’i dam lui sa’i arunce pe undeva langa o apa“… dar cum se face, ca inima de oltean e milostiva si grijulie, nu’l lasa sufletul sa arunce bietele animale in vre-o prapastie sau vre-o rapa si’i duce la oras, da cu ei langa un tomberon in speranta ca or gasii ei ce sa manance pe acolo si cu asta basta. Si uite asa, cati ar prinde primaria tot nu pot sa-i extermine ca apar altii. Plus ca unii dintre ei, cei care au avut norocul sa scape de primul raid, la al doilea au “radarul” atat de dezvoltat incat recunosc masina dupa motor, hingherii dupa voce si dispar in cateva secunde de nu’i mai vezi !:)

Un alt motiv e ca prin Timisoara nu am prea vazut gunoi aruncat aiurea pe langa tomberoane, de fapt nu am prea vazut traditionalele tomberoane ca la Tg-Jiu … asa ca ce dreaq sa si manance bietii caini, se auto-extermina!

Si daca tot veni vorba de tarani, la Timisoara in orice parte ai privi, nu prea-ti dau de ochi satele si comunele la aruncatura de bat fata de oras, nu sunt!

No comments: