Friday, January 5, 2007

model doreste colaborare

model doreste colaborare

as dori oferte de videochat locatia mea este spania ..seriozitate..thanks .. Cool..am toata aparatura necesara ...daca cineva poate sa imi indice vreun site ...?,,astept raspuns la daemond_23@hotmail.com....suntem cuplu..

Raspuns: model doreste colaborare
============================
De ce ai nevoie de oferte speciale ? (vrei sa impartiti banii cu altii ?)
Face'ti un cont singuri pe unul..2...3 siteuri de aici: Top 5 ( Europa / Usa )
============================

Re: model doreste colaborare
daca te rog ma poti ajuta sa imi fac si eu un cont? sau ma rog sa ma inveti daca nu cer prea mult

Cum sa faci un cont pe VideoChat
Wink cu draga inima ti'asi face si 10 conturi, insa nu prea am timp de astea.
Daca vrei pot sa'ti fac pe live jasmine ca am deja cont de studio,iar ptr tine nu am nvoie decat de cateva acte , vezi pe jasmine de ce este nevoie:
- Buletin scanat (fata si verso, chiar daca e alb sau are doar VOTAT pe verso)
- Foto cu buletin (tii buletinul in mana in stanga sau drapta capului),
- Formularele online completate si scanate,
- Foto fara buletin... doar fata,
- Foto tot corpul (nu dezbracata)...

cam astea's necesare in prima faza!
Apoi e nevoie de poze ptr Profil
- ceva mai sexy ptr sectiune adult
- normale ptr sectiunea non-adult.



No comments: