Friday, January 26, 2007

jazz ici, sinatra colo, claiderman dincolo… wtf.. ce e cu atata JAZZareala!

Avatars
Gallery


ma fratilor, de cand ma stiu nu am vazut atatea “dughene” unde sa se asculte jazz, de fapt nu am vazut de fel in oraselul de unde mi se trage originea, Tg-jiu. Cum ne-cum, dar eu nu stiu ca in Tg-Jiu sa fi auzit vre’odata de un club de jazz adevarat. NU exista asa ceva. De ce oare ? Si Tg-Jiul are oameni, si culti, si bogati, si saraci, si destepti si prosti, ca peste tot. Are peste 100 de mii de locuitori fata de Timisoara unde sunt cam 400 (din carti) , dar totusi nu sunt cluburi de jazz in Tg-Jiu. Pai daca in timisoara sunt poate zeci, habar nu am cate sunt, dar sunt foarte multe, muzica soul, muzica etc… dreaq mai stie de care ca e de taote felurile, in tg-jiu sunt 3 feluri de muzici: Manele, House-Club si BlaBlaBla ;)

Manele gasesti prin toate barurile de duzina de la coltul strazii, sau barul cartierului, House-Club se asculta in Caractere Club, si BlaBlaBla se baga in Disco Laguna unde dirijor este DJ … na ca am si uitat! CuCu !:!!:))

In fine, in muzica gusturile sunt discutabile si fiecare e liber sa asculte ce doreste, dar eu ascul in general Club, Muzica noua cu un beat ridicat si ritm placut, si muzica neinteleasa: orientala, indiana, africana, asiatica, etc…
E prea multa muzica noua - chiar buna - ca sa ascult muzica de acum 30 de ani. Zilnic apar sute de piese, de ce trebuie sa traiesc cu sufletul in trecut !?

No comments: