Thursday, February 1, 2007

Cum a ramas cu: "Averea lui Gigi Becali sub sechestru"

am dat de un post din intamplare, destul de vechi, din 2005: http://www.roportal.ro/discutii/ftopic5965.html

care suna cam asha:

„Imi iau si Maybach-ul!”
Gigi Becali pare devastat dupa sechestrul pus pe averea sa
Dupa ce ANAF a instituit, in acest weekend, sechestru asigurator asupra bunurilor si terenurilor patronului de la Steaua, Becali nu mai are dreptul sa vanda nimic. Mai mult, daca latifundiarul din Pipera va fi declarat responsabil ca a bagat Steaua in stare de insolvabilitate, Becali va sta cu mainile legate si se va uita cum Fiscul ii vinde la licitatie bunurile. Vineri, averea lui Gigi Becali a fost pusa sub sechestru asigurator de ANAF, dupa ce patronul de la Steaua s-a laudat ca a reusit sa fenteze statul, vanzand actiunile clubului de fotbal catre nepoti. In prezent, Fiscul a cerut primariilor din comunele invecinate Bucurestiului sa transmita catre ANAF listele cu bunurile si terenurile detinute de Becali si sa nu elibereze certificatele fiscale necesare daca Gigi ar dori sa-si vanda proprietatile.

Bodu: „Ii iau si pamanturile nepotilor”

EVZ: Care este exact averea lui Becali, pe care tocmai ati sechestrat-o?
Sebastian Bodu: Nu stim exact. Am solicitat primariilor din mai multe comune sa ne transmita situatia exacta a bunurilor si imobilelor detinute de Becali. Mai mult, am notificat primariile sa nu elibereze certificatele fiscale de care Becali ar avea nevoie in cazul in care ar vrea sa-si instraineze averea.

Cand a fost instituit sechestrul?
Noi am depus cererea la Registrul Comertului vineri, dupa ce am aflat de intentiile lui Becali de a vinde actiunile Steaua catre nepoti. Instanta va decide daca vanzarea actiunilor Steaua a avut loc efectiv. Daca nu ni se da dreptate, exista actiunea pauliana (anularea unui contract incheiat cu rea-credinta - n.r.) si pot sa iau si pamanturile nepotilor.

Care este originea datorilor de peste 11 milioane euro ale Steaua?
Este vorba de impozite pe salarii neplatite de vechea firma - AS Steaua.

Cum ati ajuns de la datoriile Steaua la averea lui Becali?
Legea ne permite ca datoriile sa fie platite de persoanele care au adus clubul in stare de insolvabiliate. Avem acte care probeaza ca Becali a fost implicat.

Acelasi lucru ii asteapta si pe ceilalti patroni de cluburi cu datorii?
Folosesc acest prilej pentru a reinnoi ultimatumul dat cluburilor de fotbal sa-si plateasca datoriile.

Inseamna ca in zilele urmatoare veti pune sub sechestru si averea domnului Copos pentru datoriile de la Rapid?
Pentru moment, nu. Nu avem inca suficiente dovezi. Stiti, astfel de documente sunt bine ascunse. (Raluca Barbuneanu)

Principalele proprietati ale lui Gigi Becali

Averea lui Gigi Becali a fost estimata de revista „Capital” la 200 de milioane de dolari, potrivit editiei din 2004 a Top 300, unde a fost plasat pe locul 13.
Masina - Maybach 62, in valoare de 500.000 de euro
Casa din Pipera - 1,5 milioane de dolari (valoare estimata de Becali)
Terenuri
350 hectare de teren in jurul Capitalei
30 hectare de padure
Actiuni
Uzina Mecanica Dragasani SA
Michele Trading Company SRL
Fotbal Club Steaua Bucuresti SA
European Imobiliar Developers SRL
Melody Bar SRL
Avicola SA Iasi

„Bodu e un handicapat!”

Latifundiarul din Pipera se considera victima unui complot politic
Gigi Becali parea ieri vizibil afectat de sechestrul pus de ANAF asupra bunurilor sale. Latifundiarul din Pipera a rabufnit violent impotriva lui Sebastian Bodu, presedintele ANAF, spunand ca totul este un complot impotriva sa.
Becali l-a acuzat pe Bodu ca nici macar nu l-a anuntat de existenta sechestrului. Seful fiscului s-a aparat spunand ca notificarea nu e necesara. „Bodu asta e un handicapat si va plati greu pentru ceea ce face acum. Mi-a spus mama sa nu ma bag in politica, ca ma vor „manca” toti. Vrea sa-mi distruga toata familia. Dar voi lupta pana la capat. Bodu face actiunea asta impotriva mea sustinut de presedinte si premier. Daca nu, inseamna ca e nebun. Poate guvernul e invidios pe mine, ca am concurat cu ei. Acum nu mai pot sa donez casele de la Vadu Rosca. Nu pot sa mai fac nimic”, a rabufnit fostul oier.
„Poate o sa-mi puna si interdictie sa mai ies din tara si nu pot sa vad meciurile din deplasare din Cupa UEFA. Poate o sa-mi ia si Maybach-ul... Cine stie ce mai vrea asta acum?”, s-a vaicarit Becali.
„La Steaua mi-am golit buzunarele. Am vandut la un pret foarte mic un teren pe care acum il dadeam cu 100 de milioane de euro. Am investit 17 milioane de euro in echipa”, a tipat Becali.
Ieri dupa-amiaza, patronul Stelei a continuat spectacolul la sediul ANAF, unde a vrut sa intre sa discute cu Sebastian Bodu. Accesul i-a fost insa interzis de paznicii institutiei.
„Vreau si eu un act, ca sa stiu de ce mi-a pus sechestru pe avere. Sunt intr-o institutie publica si vreau un act, ceva... Casele astea au fost facute de Ceausescu sa intre lumea, nu sa stea animalele in ele. De ce nu ma lasa sa intru la el?”, a tunat Becali. In final, acesta a amenintat cu plangere penala impotriva lui Bodu si a Ministerului Finantelor.
Gigi Becali a preluat clubul pe 6 februarie 2003, cand s-a infiintat FC Steaua SA. El si-a atribuit 51% din actiuni, iar vechea societate, AFC Steaua (controlata de Viorel Paunescu) - 36 %. „Nu s-a separat nimic. S-au schimbat doar actele”, declara atunci Becali. Saptamana trecuta, latifundiarul anuntase ca a cesionat toate actiunile sale catre doi nepoti si un cumnat, contra sumei de 500.000 de euro. Aceasta tranzactie n-a fost insa inregistrata la Registrul Comertului, acolo unde actionar principal figureaza in continuare Gigi Becali. (Octavian Cojocaru)

Situatia Diviziei A la 30 septembrie 2005

Steaua 11.597.095 euro
Dinamo 6.595.168
FC National 3.027.798
Otelul Galati 2.973.646
Rapid 2.550.902
FC Arges 1.721.395
Sportul Studentesc 1.417.622
Poli Iasi 512.689
Poli Timisoara 448.144
Gloria Bistrita 284.604
FCM Bacau 34.216
Farul Constanta 11.375

Sursa: Evenimentul zilei


Oare acum ce mai face BODU ala ?
Las ca'i stiu si eu pe astia de la FISC, sunt atat de prosti incat nu vad decat banii care'i bagi lor in buzunar dar care nu intra in visteria statului n'au ochi sai vada !
Am avut oadat o firma de diverse, de fapt eram un mic furnizor de internet in tg-jiu, mindsoft si se pare ca la un moment dat am calcat pe cineva pe coada si m'au cautat handicapatii de la FISC de cateva ori si nu ma gaseau... Renuntasem la spatiul unde era firma pentru ca am lasat'o in faliment, am lasat legea sa'si faca treaba singura... si nu ma mai gaseau ! wink.gif in fine au dat de mine ca am auzit de asta si i'am cautat eu... m'am dus la ei, cu un teanc de acte, mi'au dat doua amenzi care le'am spus in fata ca nu le platesc wink.gif ... ce puteau sa'mi faca biggrin2.gif ca oricum eram in procedura de faliment cu firma, aveam si decizia judecatorului privind procedura de intrare in faliment iar in cazul respectiv nici nu aveam cum sa platesc o amenda blum.gif nu avem voie sa fac tranzactii financiare de nici o natura, decat lichidatorul putea sa faca lucrul asta, si cum lichidator nu aveam era absurda amenda wink.gif) asta de tamptiti erau! Lichidatorul poate fi si unul din "oficiu" numit de catrea instanta sau autoritati, cum cere legea, asta in termen de 6 luni de la intrarea in procedura, dar cum eu nu ma interesa hartogaraia, altii nu aveau interese (sau aveau) dar nu cunosteau legea, si nici etc... am lasat-o balta !

De ce sa luat FISCU-l de mine ?
Sesizare facuta la biroul centra de la bucuresti !!! LOL ... bine, eu banuiesc cateva persoane dar na, acum nu stiu sigur ca nu stiau nici ei exact despre ce era vorba decat ceva legat de "software" cum ca a'si comercializa soft fara licenta, aveau ei ceva idee wink.gif dar nu stiau unde se sa uite!
Eu stiam dar va dati seama ca nu le'am dat apa la moara, m'am facut ca sunt prost si ca ploua.
Era vorba despre un server de 2Terra byte ... a fost paradisul pe pamant pentru majoritatea care aveau internet de la mine in vremea aia... mai multe nu pot spune!

Mai stiu niste masinatiuni financiare de Miliarde in domeniul medical, asigurari, medici (poate ca se fura sute de Miliarde) ... blum.gif dar iar tac din gura ... se fura ca'n codru in tara asta iar fiscul urmareste "zvonuri" ... dreaq, ce cautau ei sa ma ancheteze pe mine ? credeau ca gata, au dat lovitura, vor gasii ceva tare de tot, ca daca nu dau de mine cu siguranta eu ma ascund de ei etc...

No comments: