Thursday, February 1, 2007

Copii Strazii nu sunt nascuti in strada !

Peste 80% dintre copii recunosc că au mâncat bătaie de la părinţi
"Şi tu poţi să fi un părinte mai bun". Este campania lansată astăzi de Autoritatea Naţională pentru Apărarea Drepturilor Copilului.

Sursa Video: http://www.protv.ro/filme/peste-80-dintre-...ile=11392#11392
------------------
E cineva care nu a luat macar o palma de la parinti ?
Eu recunosc ca am luat, una singura de la tatal meu ... ce mult l'am urat si asta a fost acum 16 ani , nu am uitat deloc locul, momentul si cum a fost palma aia wink.gif mai ales ca a fost singura. Acum normal ca nu'l mai urasc pentru asta, mai ales ca nici nu am pe cine, din pacate, dar oare e posibila educatia copilului fara sa fie macar mustrat putin ? Oricum ar fi omul greseste, cumva trebuie indrumat ... cum ? Eu unul a-si incerca sa-l stimulez atunci cand face ceva bine sau cand e cuminte si sa-l las mai "moale" in stimulente cand face vre'o boacana... dar fara sa'l bat sau alte de astea, e absurd, cu bataia nu faci treaba nici la animale dar aminte la oameni!

No comments: