Thursday, March 1, 2007

SeoPedia.ro Hitleristi si Impertinenti! Jignesc in fel si chip userii pe forum

Moderatorii de pe SeoPedia.ro , Hitleristi si Impertinenti! Jignesc in fel si chip userii pe forum.

De cateva zile mi-am facut cont pe se0pedia.ro si se pare ca moderatorii de acolo sunt cei mai impertinenti posibili din cati am vazut ! Daca cei de pe softpedia sunt cum sunt in fine ce a fost a trecut insa ei au avut de pierdut eu nu, acum am dat peste altii care’i depasesc inzecit pe cei de pe softpedia! Atat de cretini sunt unii de nu poti sa pui un post sa deschizi un subiect pana nu’si baga ei nasu si incep sa te jigneasca sa’ti rada in nas, sa puna comentarii offtopic sa ta acuze ca pui linck-uri, sa latre la tine precum cainii in haita ! Si cand vad ca nu te pot birui prin inteligenta lor ascutita precum barda fara gura incep sa dea cartonase parca’s la fotbal, adica tu joci cu arbitrul ? sa ma cac pe cartonasele lor! Restul articolului aici:


moderatorii-de-pe-seopediaro-hitleristi-si-impertinenti-jignesc-in-fel-si-chip-userii-pe-forum


================
In cate forumuri am umblat si am perindat si nu sunt putine de departe RoPortal este cel mai tare, cel mai bun, cel mai moderat, cel mai prietenos, etc.... ce sa mai cel mai ! Nimic pe planeta asta nu este gratuit, nici macar viata ! Si aici ma refer la reciprocitate, la ajutor reciproc de ambele parti: eu ajut forumul prin trafic, forumul ma ajuta pe mine prin vizite in linkurile mele ... Acum normal ca sunt si useri care nu au nici o treaba cu linkurile sau alte alea, vin doar de drag, sau vin sa caute un raspuns, dar cati din aia de vin de drag atrag peste 1000 de vizite pe zi in blogul lor ? Cati dintre ei au postat in 90% din threadurile vizitate indiferent de domeniu ? Cati dintre ei sunt profesionisti si raspund sau dau raspunsuri de valoare nu doar comentarii sarcastice si impertinente ? cati dintre ei stau online zi de zi pe forum ? cati dintre ei posteaza zilnic in blog sau forum ?
Deci pana la urma daca e sa filtram toate acestea o sa obtinen nu mai multi useri decat degetele la maini, si atunci de ce sa nu tinem de acesti useri care pana la urma nu fac altceva decat lupta pentru supravietuire ca toata lumea!
Pana in acest moment contributia mea in acest forum este de ~ 15000 de pagini indexate in google ! da 15 mii de rezultate din google daca o sa cautati cuvintele byrev roportal.ro si nu sunt activ decat de ~ 2 luni, dar peste 2 ani ? (am cont de peste un an dar nu eram activ in forum) si nu degeaba sunt in top: Cei mai activi bloggeri... indiferent de motivele pentru care suntem aici, pana la urma suntem oameni si trebuie sa ne purtam civilizat fara sa ne jignim si sa ne injuram. Am avut cateva discutii cu moderatorii de pe RoPortal dar toate au fost pot sa spun foarte prietenoase, omenesti, am lasat si de la mine ... asta este omenie, nu cum fac moderatorii de pe se0pedia sau s0ftpedia - Comunisti si Hitleristi, nu stiu altceva decat BAN, WARN, etc... buai ... se0pedia revizuiti atitudinea la moderatori, e timpul sa reinviati ca si asa a'ti murit incet dar sigur ! ... ce draeq de 3 ani aveti doar o mie si ceva de useri ? ala e forum ? ala e un rahat cu ochi de seo ... ce este seo? pana la urma? ... o sa va spun in postul urmator !


Avatars
Gallery

No comments: