Monday, March 5, 2007

Avare cu glume ... mai SECI sau mai UDE !!!

Da asa e Blugul de-l prezint, ca se nascu acum cateva ore, Avatare Messenger , da exact asa se numeste, sa nu va mire si sa nu intrati ca va ia cu capul ce-mi poate debita creierasul meu acolo. Cum de am facut asta ? pai in pula mea eram satul sa tot incerc sa ajung in cacatu ala de google pe prima pagina... si mie mi lene sa schimb iar pagina la findavatar ca sa o optimizez pentru search engine pai ce ? google foloseste siteul sau utilizatorii ? un cacat, ca daca nu e nimic de el doar vin si pleaca, dar daca ai ceva de oferit vor revenii ... si cu siguranta pe findavatar revin ca au ce sa aleaga sute de mii de avatare , nu e gluma deloc!

Deci nu uita macar sa te uti pe Avatare Messenger si pleci. Nu'ti place nu-i nimik si eu ma cac pe gusturile tale nu numai tu pe ale mele... asa ca vedeti pe unde calcati ...
grija mare / la miscare

sa nu fie brusca / ca va intra'n gura o musca ... dar nu de alta da nu se stie din in ce cacat o fi mancat :))

No comments: